بی فایده

ماندن به پای تو فایده نداشت...!

رفتم،
دیدی چه خوب ترک کردنت را بلدم...؟؟؟

خواستم دوستت داشته باشم

اما نفهمیدی...

تماشا میکنم...

میخواهم ببینم آنهایی 

که دورت را شلوغ کرده اند 

مثل من پشتت هستند؟؟؟

تورا آنقدر که من می خواستم 

می خواهند؟؟؟

ولی به همان شلوغی دورت قسم...

پشتت خالیست...

به حرف هایم خواهی رسید...

اما دیگر قصه من و تو تمام شد...

حال یک زندگی جدید ساخته ام...

یک زندگی بدون تـــــــ ــــــــو...

حماقت تمام.....!!! 



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت17:32---19 تير 1394
کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند …

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم …

و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم …

و خلاص …


مائده
ساعت14:51---15 تير 1394

سکوت و صبوری آدم ها را
به حساب ضعف و بی کسی شان نگذارید
شاید هنوز به چیزهایی پای بندند
چیزهایی که شما یادتان نمی آید


...
ساعت16:28---4 تير 1394
سلام
این برای شانس از روی خوش شانسی شما فرستاده شده است.نسخه اصلی علی رغم
اینکه مدعی می شوند در ونزویلا نزد یک دختر دانشجو که اسمش ماریاست می باشد.
واین نامه توسط یکی از مهندسین ایرانی که در یکی از پروژه های شرکت های ایرانی
که در آنجا مشغول کار بود به صورت اتفاقی در یک ایمیل کاری از دوست و همکار
ونزویلایش دریافت شد و اونیز به همه ی دوستان خود که تعداد زیادی در ایران بودند
ارسال کرد و دوست به دوست به دست شمارسیده است.این نامه تاکنون طبق اخبار
رسمی مایکرو سافت،از15ماه گذشته تاکنون 49 باردر دنیا به 9زبان چرخیده است
این شوخی نیست وبا ارسال آن شما خوش شانسی خواهیدآورد.پول نفرستید کپی هارا
برای افرادی بفرستید که فکر میکنید به شانس نیاز دارند.این نامه باید ظرف 96 ساعت
از دست شما خارج شود،یک وکیل بلژیکی می گوید:92 هزار یرو بابت حق الوکاله ام
دریافت نمودم ولی احساس می کنم چون این زنجیر را شکستم آن را از دست دادم.
در همین حال در اسکاتلند یوهان کی می گوید:به دلیل اینکه این نامه را در جریان انداختم 3روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه کشی هدیه ی بیمه ی عمر خودرا به
ارزش یک میلیون دلار دریافت کنم.
حتما20کپی بفرستید و ببینید ظرف مدت 4 روز چه اتفاقی می افتد.از آنجا که باید این
نامه در سراسر جهان بگرددشما بای 20 کپی تهیه نموده وبقرای دوستان و همکارانتان
بفرستید،؛پس از چند روز شما یک سوپرایز دریافت خواهید نمود. متن نامه:
به نام صاحب شانس،دوست من بانگاه به این شما ابتدا به یادخالق عشق باشد واین نامه
را زمانی که دریافت می کنید به آنچه دوست دارید دست پیداخواهید کرد،فکرکنید و
کسی راکه دوست دارید ومی دانیدگرفتار است باقلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات اواز طرف خداوند به واسطه ی شما حل شودوبعد اتفاقی که انتظارش را می کشید وحتی
تصورش رانمی کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد.با دعابرای آن دوست برکت بیشتری برای شما خواهد رسید!این یک راز است...راز بقای انرژی...رازی که درفیزیک ومتا فیزیک به قانون بقای انرژی شهرت یافته است.
وبلاگ خوشگلی داری


maryami
ساعت23:23---3 تير 1394
من درد دارم
هیشکی نمیفهمه
این تن.جون نداره.کاش
یکی بفهمه منو.کااااش.......
چون اون یا
میزنه
یا داد میزنه....
میزنه..منو
میزنه


maryami
ساعت23:19---3 تير 1394
در زنـدگـے ما . . . آدمهای زیادی مے آیند و مے روند اما تعداد انگشت شماری . . . لیاقت ماندن در ڪنار ما را دارند . . . / .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 ا 18:50 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.